Hanımlar 28 haftadan merhaba bu gün bi tuhaf oldum yaa yürürken ani vajınamın üst kısmında bi ağrı oluyor. Sonra bi batma oluyor bu normal mi yaşıyan varmı? Kendimi endişelendirmek istemiyorum. Biraz bebek çok hareketli birazda ben çok korkar oldum her şeyi dert ediyorum