Ulvana Sazem ben doktora sormadım çünki hep bi şey oluyor doktorlar daha çok korkutuyor o yüzden bekliyorum geçsin görüyorum ki bi çok şeyi bi çokları yaşıyor yani hamileyiz her durumlar oluyor