Def_ belkide vardı kimyasaldi o ihtimal de var ,kan verip düzenli artışı görmeyene kadar hatta bebeği görmeyene kadar inanamıyorum , ikinci bebeğimi görmeye giderken kanamam başladı iki gün sonra kalp atışını göremedik zaten düşük oldu benim için travmatik bir anı olarak kaldı ,o yüzden hakkımızda hayırlısı hep derim hayırlı ve sağlıklı bir şekilde olsun da 🤲☺️