mombarbie_ erken öğrenmek bir açıdan iyi tabi sakinman gereken ne varsa erkenden sakiniyorsun,önlem alıyorsun , bazen de stres sebebi şimdi kalp atışını görene kadar biliyorum sabırsızlanacaz, ben öyleyim şuan bayram sonrasına denk gelecek anca kalp atışını görmemiz hayırlısıyla 😊