Seyma_kaya teşekkür ederim,inanamadim bir türlü yumurtlamadan beri takip ediyordum her güne test yapıyordum negatif görünce test de bitince almadım ,belki bı daha yumurtlarim diye bir ihtimal ovulasyon takibi yapıyordum ,bir kızım var ,kızımdan sonra bir düşüğüm var inşallah hayırlısıyla sağlıkla devam eder