Youngmotherr Vhd15 doktor 6+2 de kalp atışı var dedi ama ben cihazlar bozuk diye 19+3de başka doktora gidip duymuştum 🥲
Sbryklks 7+4 günlük olan bebeğimin bugün 6+2 günlük olduğunu öğrendim 🤣🤣ve kalp atışlarını duydum şükürler olsun
Mglsr Sag2706 merhaba bende bayramdan sonra gidicem betam 86 Vhd15 benim geç döllenme pazartesi 38 Çarşamba 86 bayramdan sonra gidicem benimde sat 10 Mayıs
Aishvet7 Maysa01 yeni geldim canım doktordan şükür duyduk kalp atışını düşük riskim geçmiş ama lekelebmem azda olsa devam ediyor o yüzden dikkat etmemi söyledi
Sag2706 Kızlar bende 160 beta çıkmıştı ama doktora bayramdan sonra gidiyim dedim bu sırada herhangi bi ilaç kullandınız mı folik asit falan