Aishvet7 Maysa01 benimde kahverengi geliyor 5 6 gündür sürüyor tup bebek ile hamile kaldım ben progestani en başından beri kullanıyorum
Bbuusra Aishvet7 Geçmiş olsun. Bende de aynı durum oldu. İğne ve protestona başladık. İnşallah iyisinizdir. Bacaklarınızın altına bir şey koyup hep yatın.
Aishvet7 Bbuusra çok teşekkür ederim canım iyiyim şükür kalp atışını ufakta olsa duyduk riskim suanlik yok gibi ama lekelenmem azda olsa devam ediyor riske atmamak adına dileniyorum umarım senin içinde hersey güzel olur dikkat et kendine 🫶🏻🌸