Vhd15 Kızlar çok heycanlıyım 5+1 haftalık hamileyim bayramdan sonra kalp atışı için gideceğiz sizler kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz…
Sdylmz Vhd15 normalde 6 da duyuluyor ama ben bekledim 8. Haftada gittim ne kadar geç giderseniz o kadar iyi bazen geç duyulabiliyor insan endişeleniyor o yüzen 🙏🏻
Aishvet7 Kızlar bende büyün gidiyorum düşük riskim ve koyu lekelenmem vardı dua edin bebeğim benimle olsun kalp atışını duyabileyim 🙏🏻🌸
01180322 Aishvet7 ahh insallahhh🤲sağlıklinoldugu haberini alırsınız sağlıkla kucağıniza alırsınız. Hiçbir anne çocuğuyla sinanmasin, rahme düştükten sonra anne ,annedir.
Bbuusra Aishvet7 Geçmiş olsun. Bende de aynı durum oldu. İğne ve protestona başladık. İnşallah iyisinizdir. Bacaklarınızın altına bir şey koyup hep yatın.
Htc_snn Vhd15 sabret geç git ben 7. Haftada gittim duymadım çok korktum psikolojik olarak da yıkıldım doktor 1 hafta sonra gel dedi ben yine dayanamayıp 7+4 de gittim duydum çok şükür ama sen 8 de git