Esn bizimde 3 mart görünüyor ama sezeryan olacağı için şubatta 25+5 olduk kızımla bizimde ismimiz Öykü olucak 😊 okuyunca bi an sanki kendim yazdım da hatirlayamadim gibi oldu 😂 birde sana bişey sormak istiyorum bebek hareketleri ne durumda benim geçen haftaya o kadar sakın ki bazen tedirgin oluyorum arada hissediyorumm o coşkulu kızım gitti sakın bi kız geldi sende de bu durum oldumu