bsrdmlpnr bizde oğluşla 25 Mart'ta kavusucaz nasipse inşallah 22+4 günlük olduk 💙😍 artık yavaştan almaya başladık kıyafetler bugün iki takım 5 li hastane çıkışı çorap falan aldim ama o kadar eksik varki bende neyden nasıl başlarm bilmiyorum anneannemzle babanne de birşeyler almışlar battaniye giysi vs. Onlarda başladı ufaktan ama daha çok var yeni başladık 😌😌 ismide kararlastrdik babamzla Yiğit Uraz olucak😍😍 Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımza alalım Allah'ın izniyle 🙏🙏