bsrdmlpnr Aysecikkk ay ne güzel baya 9 martta doğum yapıcak olan var ama bakalım hangimixin bebişi önce gelicek 😂
Tubaeyvzz Esn hayırlısıyla gelsinler yavrularımız evet hissediyorum yoksa durmam ki zaten soluğu hastanede alırım gün içerisinde hissediyorum ben birden çok hareketliyken durulmasina anlam veremedim sadece acaba herkezde oluyomu diye düşündüm bazı haftalarda genelde aynı şeyleri yasiyo anneler doğana kadar böyle olucaz işte napalim 😂
TugceArslan CansuCaTurkmen Bizim de kavuşma tarihimiz 6 Mart hayırlısıyla. Hem çok şey almak istiyorum hem erken mi diye düşünüyorum. Son kullanma tarihi olan şeyleri sona bıraktım yavaş yavaş başladım diyelim :)
CansuCaTurkmen TugceArslan bende alıp bir yandan evin içinde sabırsızlanmak istemedim açıkcası 🙈🙈 gördükçe insanın hemen doğurası geliyor gelsinde bunları giysin şunlarla uyusun 😂😂 30 da filan almayı düşünüyorum herşeyini aldıktan sonrada yıkar ütüler yerleştiririm yerine. Skt olan ürünleri 15-20 gün kala bile alabilirsin ben öyle düşünüyorum Rabbim kısmet ederse o günleri
bsrdmlpnr Handey aynen sonradan uğraşmak daha zor olur bide malum boya kokusu falan bebekte küçük olucak iyi yapmışsın canım ♥️
bsrdmlpnr Yilmazfatma aynen valla bi daha çalışır mıyım da bilmiyorum nasıl kıyıp bırakıcamı düşünüyorum şimdiden 😂
BuseUsta bsrdmlpnr 24 haftalığız ogluşla. Cogu seyi var suanda hastane cantasini da yakin zamanda hazırlamayı düşünüyoruz Allah nasip ederse zamaninda gelsin yavrum🤰🙏 14 mart a geliyo nasipse 🙏🎉💙bugun hafif karin agrilarim var normal mi sizce. Sabah oldu bir de az önce oyle hafif hafif.
bsrdmlpnr BuseUsta amin canım inşallah Allahım bizlere bağışalsın minnoşlarımızı. Normal canım o ağrılar rahim genişlemesinden oluyo batıyo benimde oluyo ara ara hatta bazen kilitleniyorm ama hmeen geçiyo 😊
doganursezmag bsrdmlpnr Beşiği, bebek arabası, elbise dolabı, mama sandalyesi, hastane çıkışı, kıyafetler, bebek bezi ve pamuğu, şampuanı, yağı, duş seti, tulumları herşeyi hazır gibi🤗 Yaklaşık 4 kg aldım🤗 21 haftalığım🤗 İsmi se Beren olacak😍
bsrdmlpnr doganursezmag ay ismini seviyim maşallah ♥️ Oh oh herşeyi hazır sayılır Allah kullanmayj da nasip etsin inşallah 🤲🏻
Elisgoc Bizim 13 Mart doğumumuz kızımız Hayal’i bekliyoruz. Bez stoğundan beşiğine park yatağına herşeyi var bende bu ara çok yemeye başladım . Tek eksiğimiz dolap 🙄
bsrdmlpnr Elisgoc hayaliniz gerçek olsun inşallah 😊 Allahım hayırlısı ile kavuştursun ismine bayıldım “hayal “ maşallah ya 😍♥️
eMineHrn3807 bsrdmlpnr benim doğum mart 16 da Allah ızin verirse bir oğlum olacak inşllah 66 ile hamile kaldım 67 oldum 23+5 olduk kıyaft bebek arabası yıkama seti bebek battaniyelerini ve beşiğini sipariş verdik daha kendi alacaklarım ufak tefek bebek içinde kaldı işte hallediyorum işte yavaş yavaş
bsrdmlpnr eMineHrn3807 yaaa önce maşallah demek istiyorum kilo almayanlara çok imreniyorum aman nazar değmesin ♥️🙈 oh oh sizde yarılamışsınız🙈
doganursezmag bsrdmlpnr amin inşallah size de🤗 Bu arada göğüs ucu kalkanı aldım gümüş olanlardan malum silverette marka 295 tl satıyor ben silvernurse diye siteden 195 e kapıda ödemeli aldım aklınızda bulunsun
bsrdmlpnr [bilinmeyen] haha çok tatlısın ama onu napıcaz 😂 Allahım hayırlısıyla kavuştursun da o kilolarda gider inşallah. Benimsde çok eksiklerim var 🙊🤷🏻♀️🤦♀️