worin 26+5 de 920 gram 34cm di şu an 28+6’dayız:) ben 11 kilo almışım😬 2 haftadır kilo alımım durdu inşallah çok artmaz😂 78 günümüz kalmış, artık patlicam gelsin geçmiyoo zaman😬
defnekrbg Berilikom ooohh ne güzel olurdu 😋 hep yemek istiyorum gece bile yemek sayıklıyorum yemin ederim😂😂😂
Baklava Berilikom aha ayni ben 😅 ne tesaduf sizde mi hamilesiniz yoksa 😅 Zaten zor bulduk Allah nasip etti bide şikayet bitmiyo 😊 Şukür bu günümüze 😍😍 Rabbim hepimizi saglikla kavustursun ins😍😍
Nuray-kerdem Berilikom 26 haftada o kiloya nasıl önde dedi benim bebegim 1100 dü günü gününe dedi anlamadım sahsen
Berilikom Nuray-kerdem 25-2 de demişti amaaan ne biliyim hepsi ayrı telden çalıyor mühim olan sağlık lı olmaları😅😘
ReyhanBozdemir Kızlar benim de alt karnım çok ağrıyor 26haftalığız yaşayan oldu mu böyle birşey doktor bebeğin iyi dedi ama korkuyorum neden Ağrıdığını anlamıyorum
Kbra1722 Berilikom bende 25+5 haftalığım 20 kilo almışım. Doktorum artık alma ddi kızdı. Diyetisyene git ddi. Şeker yüklemeside yaptırcam napcam bilmiyorum çok korkuyorum. Canım yemek de istiyor. Of 😰
Berilikom Kbra1722 şeker çıkmasın yeterki yapıcak bişey yok elimizde değil bienim bir sürü arkadaşım 30 kilo ile bitirmiş hamileliğini 😅
Berilikom Kbra1722 bendensin canım zor işimiz hergün yürüyüş şart yoksa oturduğumuz yerden kalkamayız🥵😱😅
MomBse Hiray ekmek ve tuz yeme dedi çok fazla ödemim oluyor birde ama ekmek yemeden doymuyorum tabak tabak yemek yesem de anlamlı yok sanki ama kuru ekmek katık yesem rahatlıyorum😒
MomBse Berilikom ay instagram kullanmıyorum ki canım ya valla ne güzel olurdu da senin bebis masaAllah benim yediklerime göre benimki zayıf gibi tam haftasıyla aynı gün gidiyor hayır bide yediklerim yaramayacak seyler olsa böyle düşünmem ama yediklerim yüzünden kafayı takıyorum zaten bakma yani sürekli pekmez muz ceviz süt beslenen insanım anlamıyorum yani hep bana mı yaramış bilemedim 29+4üz ne demek 21 kilo oda bir kaç gün evveldi kesin yine bir kaç gram almışımdır ben çok sık almaya başladım zaten su ara 50 ile hamile kaldım ilk defa böyle kilo aldım bebeğim sağlıklı olsun da diye telkinlerdeyim anacım napim☹️
Berilikom MomBse canım takma bebeğe sağlıklı demedi önemli olan dr. Her bünye farklı anne 6 kilo alıyor ama bebek iri oluyorç belli olmuyor❤️😘
MomBse Berilikom evet tabi o konuda haklısın önemli olan sağlıklı olması canım bende öyle diyorum napalım kilo demek sağlık demek değil sonuçta hayırlısı artık 😘