Berilikom Baklava aynen canım bende nefes darlığı yaşıyorum resmen 31 yaştan sonra zormuş kızımı 22 imde doğurmuştum sağlık la gelsin yavrularımız❤️
Baklava Berilikom benim daha ilk evladim olucak 😅 20 li yaslarda yapmak en ideali bence 😅 Ben de 31 deyim 😅 ocakta 32 olucam😅 Asil zorluklari bu haftalardan sonra basliyo 😏 Bi uyuyabilsem biseyim kalmiycak ta 😅😅😅
MomBse Berilikom ben bitmez bir iştahla kilo alımına son gaz devam ediyorum masaAllah 21 kilo rekor bende heralde 🙈🙈 ama bebişim zayıf gibi ☹️ Hayırlısı sağlıklı olsunda
Berilikom MomBse ahahaaa ayy seni kankam ilan ediyorum canımsınn instadan da takipleşelim minnoşlarr bebeklerimizi görürüz💙❤️😘 gulcannsimsekkk
Berilikom Baklava ahh kıyamam vallahi benimde kalçam belim fena kemiğim sızlıyor biraz iş yapsam geçecek emin ol canım 💙😘
defnekrbg Berilikom haftaya cuma randevum var 🥰 zaman geçmiyor bir an önce randevu günüm gelse bi görsem diye sabırsızlanıyorum 😍 valla bende kilomu söyleyemicem😂😂😂 millet nasıl 5 kilo alıyo altı kilo alıyo anlayamıyorum🤩🤩🤩🤩 keşke bende öylee olsam😂 ama olsun yiyorum yemeyede devam tabi bu pasta börek felan değil ceviz muz fındık aama nedense iki haftadır canım o kadar tatlı pasta cekiyorki anlatamam🐣
Puhukuzusu reinamm Ben de 29+1’im bugün, doktor kontrolüne 28+2’de gitmiştim , 1297 gr , 35 cm , ben de 5 kilo aldım, sizle aynı gidiyoruz 😇😀😅🙂
Zeynp Berilikom helllööööööğğğ Biz 29+2 olduk 28+2 de 1450 ydik 38 cm Az şişgo benim oğlan Bende 10 kilo aldım
Zeynp Berilikom dikkat etmeye çalışıyorum yediklerime ne kadar mümkünse artık 😂 Sabah kahvaltısı çok önemli hergün 1 yumurta peynir mutlaka yiyorum asla o öğünü atlamayın Şade soda kuruyemiş aksatmamaya çalışıyorum Onun dışında özel yaptığım bişi yok
defnekrbg Berilikom ooohh ne güzel olurdu 😋 hep yemek istiyorum gece bile yemek sayıklıyorum yemin ederim😂😂😂
Baklava Berilikom aha ayni ben 😅 ne tesaduf sizde mi hamilesiniz yoksa 😅 Zaten zor bulduk Allah nasip etti bide şikayet bitmiyo 😊 Şukür bu günümüze 😍😍 Rabbim hepimizi saglikla kavustursun ins😍😍
MomBse Berilikom ay instagram kullanmıyorum ki canım ya valla ne güzel olurdu da senin bebis masaAllah benim yediklerime göre benimki zayıf gibi tam haftasıyla aynı gün gidiyor hayır bide yediklerim yaramayacak seyler olsa böyle düşünmem ama yediklerim yüzünden kafayı takıyorum zaten bakma yani sürekli pekmez muz ceviz süt beslenen insanım anlamıyorum yani hep bana mı yaramış bilemedim 29+4üz ne demek 21 kilo oda bir kaç gün evveldi kesin yine bir kaç gram almışımdır ben çok sık almaya başladım zaten su ara 50 ile hamile kaldım ilk defa böyle kilo aldım bebeğim sağlıklı olsun da diye telkinlerdeyim anacım napim☹️
Hiray Ben 26 haftalığım 12 kilo almışım bebeğim 900 kg doktor az yememi istedi ekmeği tatlıyı hamuru yasakladı çok kilo almışım
Selcann Berilikom 26 haftada gittim 1094 olmuşuz maşallah ama benim aldığım kilolarda baya var bende 10 kilo almışım kendime çok çok diyordum burda okuyunca biraz rahatladım ama 😊 inşallah bir sıkıntı çıkmadan sağlıkla doğum yaparız kucağımiza alırız bebislerimizi.
MomBse Hiray ekmek ve tuz yeme dedi çok fazla ödemim oluyor birde ama ekmek yemeden doymuyorum tabak tabak yemek yesem de anlamlı yok sanki ama kuru ekmek katık yesem rahatlıyorum😒