Ayse6616 hastane soğuk olmaz kasımın sonunda doğurdum aşırı sıcaktı odaları ben uzun kollu aldım normalde yatarken asla uzun kollu giymem üç yıl oluyor alalı üstünü hiç giymedim altını eskittim birde düğmeli almıştım alta kadar bence düğmesiz daha kullanışlı oluyor yani tamamen düğmeli de almayın önünü bir iki düğme yeter