Beyzanurr53 Kızlar lohusa seti yerine normal önü düğmeli pijamalar alsakta iş görür mü setler çok pahalı ileriye dönük kullanabilirmiyim bilmiyorum gereksiz gibi
ebrusngl Beyzanurr53 bende iki tane önden düğmeli gecelik takımı aldım yani lohusa setleri çok kullanışlı değil bence daha sonrasında rahat kullanılmaz gibi tek seferlik o kadar parayı vermeye değmez şöyle şık güzel gecelik takımları alabilirsiniz
Ebrarkubra Beyzanurr53 merhaba canım önden düğmeli normal pijama takımları da iş görüyor ben öyle aldım fazlasına gerek yok bence çünkü gerçekten fiyatlar fahiş
edkrcy Beyzanurr53 Ben 2 tane pijama takımı aldım normal düğmeli trendyoldan uygun fiyatlı yeter iş görür
Ebrarkubra Beyzanurr53 ben sezeryan olup 2 gece hastanede yatacağım o nedenle 2 gecelik 2 pijama olarak aldım.. İlkinde 1 gece kalmıştım 2 gecelik 1 pijama yeterli olmustu
Yasmin16 Beyzanurr53 ben dolap uygulamasından bi satıcıdan aldım pijama 3 adet (önden düğmeli) bi tane de LC Waikiki de diz altı tişört gibi duran bi gecelik aldım ( boyum 1.52 olduğu için bana diz altı oldu 😅)+( o tişört gibi duran doğum sırasında işe yarıyor normal dogumsa tabi). Lahusa geceliklerine servet dökmeye gerek yok valla ben adetini yanlış hatırlamıyorsam 175 liraya falan aldım gayette kaliteli.
busrabrbr Beyzanurr53 ben önden düğmeli pijama takımı bitane de normal beyaz pijama takımı aldım şöyle 2 tane de gecelik aldım size de atayım hem de fiyatı 100 tl hem de aşırı rahat belki birini hastaneye götürürüm temmuzda doğumum sonrasında evde çok çok rahat kullanabilirim bunları efil efil hem elbise gibi biri gelince de giyebilirim fermuarlı da açılıyor rahat emzirilir lohusa setleri takımları bana göre değil tarzım değil 😅 hem de gereksiz pahalı bitane beyaz aldım yine de ama kibar sade şık olsun diye baskılara dayanayıp onun da fiyatı yine 200 falandı
Ayse6616 Ozoooo benim de kararsız kaldığım bir konu bu pijama gecelik çünkü ben nasipse Kasım sonu gibi olcak doğum yani kış ayı bu elbise gibi olanlarla üşür müyüm acaba bir de kısa kollu ile de üşür müyüm
Yasmin16 Beyzanurr53 yanlış hatırlamıyorsam pijamaworld diye bi satıcıdan almıştım güzel hızlı ve kaliteli geldi hatta bi korkmadım değil çarşı pazarda en az 300 liraya sorduğum pijamalardan daha güzel duruyodu e bi de uygun fiyat olunca önce bi tane aldm snra kardeşim falan da istedi 5 6 tane almıştık 🤣😅
Ozoooo Ayse6616 hastane soğuk olmaz kasımın sonunda doğurdum aşırı sıcaktı odaları ben uzun kollu aldım normalde yatarken asla uzun kollu giymem üç yıl oluyor alalı üstünü hiç giymedim altını eskittim birde düğmeli almıştım alta kadar bence düğmesiz daha kullanışlı oluyor yani tamamen düğmeli de almayın önünü bir iki düğme yeter
Ayse6616 Beyzanurr53 bana kalsada gerek yok hiç giyemem öyle yatarken filan ama sezeryan olursan muayene etmeleri rahat olur diye bana illa şart diyor herkes anlamadım almak da istemiyorum açıkcası
esnyz14 Beyzanurr53 Ben şahsen normal pijama takımı aldım. Sonradan kullanabileceğim bir şey olması daha önemli benim için. Hatta bir kaç tane daha almayı düşünüyorum 🌺