Haleblbn Beyzanurr53 tesettürlü değilim o konuda bir şey diyemeyeceğim. Henüz kullanmadım ama doğumdan sonra hastanede vs kullanışlı olur diye düşünüyorum hem hareket açısından hem de emzirme açısından
Htc6138 Beyzanurr53 kesinlikle bende kapalıyım üstüne bi ceket giyerim kapanır heryerim sonrasında da kullanırım ve fiyatları çok uygun 150-160₺ arası trendyolda
Htc6138 Beyzanurr53 düşünmüyorum açıkçası çok kullandığım bişe değil eve geçince de yatarım normalde kullandığım uzun ceketler var onlardan alcam yanıma ama normalde de kullanırım diyorsan al bi tane penye sabahlık işine yarar