Eesrakkaya doğumdan sonra hastanede kanama biraz fazla oluyor o yüzden kullanmak rahat üzerine tekrar iç çamaşırı giymenize gerek kalmıyor ve yanlardan yırtılarak çıkartıldığı için konfor sağlıyor. Ben eve geldikten sonrada 55 gün kanamam devam etti. Bitene kadar kullandım sonra normal pede geçtim.