Zeyada07 Hzky2010 78 kiloydum doğuma giderken m aldım rahattı oldukça tabi doğumdan sonra pat diye kilolar gitmediği için yinede L alınsa bile çok büyük fark olmaz ikisi arasında lastikli olduğu için bel kısmı
Havuc L SAKIN ALMAYINN O KADAR DARDI Kİ HİÇ RAHAT EDEMEDİM SEZARYEN DOĞUM YAPTIM DİKİŞİMİ SIKIYORDU CANPED DİYE BİR MARKANIN XL ALDI EŞİM ECZANEDEN ÇOK RAHAT ETTİM HASTAHANEDE