Hzky2010 Kızlar sekiz aylık 68 kg kaç beden alınmalı sizce ve kullananlar varsa memnun musunuz?? Çok sıksın istemiyorum L beden alsam çok mu büyük olur doğurunca sonuçta ister istemez karın iniyor kararsız kaldım yardımcı olur musunuzzz☺️
Bendenizanne Hzky2010 85 kiloyum üzerinde beden yazıyor o bedene göre L aldım inşallah doğru almışımdır
Hzky2010 Guneskemikseda işte M tam olur mu sıkar mı bilemedim L alsam taşar mı büyük olur mu bilemedim 68 kg şuan
mrvsrcn Bendenizanne ay bende 85 kiloyum şu an doğuma kadar 90 olurum kesin L almışım hemde iki paket umarım olur doğum zamanı 😬
Bendenizanne mrvsrcn yanlış hatırlamıyorsam üzerinde yazan 42- 52 beden arası için L bedendi bu yüzden Xl almak istemedim inşallah rahat olur
Alpinannesi__ Hzky2010 l iyi olur karnınız ne kadar insede dikişlerinizi sıkmasın ben büyük beden almıştım rahat olması açısından öyle taşma falan olmuyor
Sudeeee Hzky2010 m küçük gelir canım ben Sezeryan olmuştum dikiş yerlerimi m aşırı sıkmıştı ama L ile çok rahattım L olması seni yanıltmasın öyle aman aman büyük birşey değil
Zeyada07 Hzky2010 78 kiloydum doğuma giderken m aldım rahattı oldukça tabi doğumdan sonra pat diye kilolar gitmediği için yinede L alınsa bile çok büyük fark olmaz ikisi arasında lastikli olduğu için bel kısmı
Bkmcnkr Eesrakkaya doğumdan sonra hastanede kanama biraz fazla oluyor o yüzden kullanmak rahat üzerine tekrar iç çamaşırı giymenize gerek kalmıyor ve yanlardan yırtılarak çıkartıldığı için konfor sağlıyor. Ben eve geldikten sonrada 55 gün kanamam devam etti. Bitene kadar kullandım sonra normal pede geçtim.
TomrisHanim Hzky2010 yine iyisin kız ben 78 kilo olmuşum zayıf hamile kaldım doktor iyisin dedi o kadar göstermiyorum da 40-42 beden giyiniyorum bu halde bol ☺️ L olur ama deneyerek al bence kıyafetlerin kalıplarına göre dar ya da büyük oluyor genellikle
EcemUgur01 Hzky2010 Ben 56 ile doğum yapmıştım L beden almıştım ilk paketi sonra m beden aldım. Sıkmıyor aslında esnek Şimdi de 54 kiloyum 32 haftalığım m beden alsım 3 paket o zaman 3 paket gitmişti normal doğum yapmıştım. Sezeryan da paket değişir mi bilmiyorum tabi. İlk paketi L al sonrası ikinciye ihtiyaç duyarsan bedeni ona göre alırsın
Kaderisa Hzky2010 bende 65 kiloyum 8 aylık hamileyim yorumlarda oldukça esnek yazıyordu o yüzden m beden aldım