Oznr hhugur bikere bile bulanmadi kusmadim gunum doldu bile. Hicbir hamilelik belirtisi yasamadim bende korkar hastaneye giderdim hep 😊
hhugur Oznr Ah maşallah size ne kadar sanslıymışsınız. Rabbim bize de öyle bi gebelik nasip eder inşAllah
Oznr hhugur he valla ne bicim hamilesin srn diyorlardi nazlisin aslinda srnden beklenmicek haller bunlar diye 😊
deletedmom6295 hhugur inşallah ama ben de 14 haftaya kadar kanama yaşadım herkese bir piyango vuruyor annelik gerçekten çok kutsalmış insan daha iyi anlıyor
hhugur Mavi35 Cok şükür halime. Onu biliyorum ama işte şu an kanamam olduğu için mide bulantim olsa bebeğim iyi diyecek durumdayım.
hhugur deletedmom6295 son 1 haftadır benim de kanamam var yatıyorum sürekli. Bebeğime bişey olacak diye de korkuyorum. Midem bulansa sağlıklı diye sevinecegim belki de
Adenbebek hhugur Bennnn carım hatta baslıkta açtım bulanmıyor çok nadir bulanıyor aşırı yemek yiyorum 6+4 um 1.5 kg almısım😂
Zeynpatak hhugur fazla dillendirme canim.benim de hic yoktu 7. Haftaya kadar . 14. Haftadayim zaman zaman azaliyor ama hala bulantim var . Suan tadini cikart :)
deletedmom6295 hhugur yok mide bulantısıyla sağlığın alakası yok düşünsenize yatmak zorundasınız ve kusuyorsunuz daha zor bir durum inşallah yaşamazsınız bulantı benim gibi🙏🏻
karahanzynep hhugur ben varim 🙋♀️ ilk haftadan beri ne bulanti ne baska bsey oldu aksine hep istahliydim suan 32.haftadayim
hhugur karahanzynep Maşallah kaç kilo aldınız peki şimdiye kadar ben herhalde 25 fln alırım 🤣deli gibi yiyorum🙈
Zeynpatak hhugur oyle dusunme canim dua et Allah korur bebeklerimizi . Insallah da hic bulantin olmasin cok zor oluyor cunku
Tgbylmz hhugur 40. Haftama girdim gebeliğimin sonuna kadar her şeyi yedim içtim bir kere kusmadım maşallah diyim canım , olucak diye bişey yok yani ki senin bunu düşünmen için acayip erken 😊