hhugur olmasın be tatlım. İlk gebelik mi senin 🙈 benim ilki o kadar rahattı ki doktora emin misiniz hamile miyim ben hiçbir belirtti yok dedim. Öyle ki 7. Ay karnım çıkmaya başladı. O derece rahat geçti ona güvenerek yine benek planı yaptık. 7 yıl sonra yani şimdi bi gebelik daha gerçekleşti 7+3 amaaaa Var ya su bile içemiyorum bırak içmeyi mutfağa girmek istemiyorum 🙈 o yüzden keyfini sür