Attoya Bu uygulamayı duydum, ilk doğumda yapamadım ama ikincide kısmet olursa mutlaka yapacağım. Sizin süreç sağlık nedenlerinden dolayı uzamış, eminim öyle olsa daha erken gömerdiniz. Bu süreçte de muhafaza etmişsiniz. Yanlış birşey yok bana göre, tabii yanlış bulanlar da kendileri yapmaz olur biter. Allah oğlunuza uzun ve sağlıklı bir ömür versin 🙏