Attoya sadece bu postta değil öyle yorumlar okuyorum ki yani psikolojik gelişimini tamamlayamamış bir çok kişi var malesef üstelik annelerin olduğu bir platformdayız üzülüyorum gelecek için diyeceklerim bu kadar🫠
Attoya Sizin de nasip olur inşallah
Teşekkür ederim inşallah. çocuğunuzla birlikte yapmanız bence çok güzel bir anı olmuş onun için unutulmayacak bir şey.