Balbebek012 takdir etmek istemiyorsan yorum yazma oku çık sende, aksini yapınca da takdiri desteklemiş olmuyorsun sonuçta, normalde bende bişey yazmayacaktım ama öyle ağır yorumlar gelmiş ki yazmak istedim çünkü tamamen öznel bir konu herkese göre olması gereken bişey değil bu yüzden ya saygı gösteririz ya da susarız. Söylediği şey beni hiç bişeye teşvik etmiyor yaptığı şeyden dolayına takdir etmiyorum duruma karşı nötrüm. Ama burda da gelip ne kadıncağızla dalga geçiyorum ne de kalp kırıyorum. Hepimiz birbirimize karşı öyle olmalıyız 💕