Minaesra gerekiyorsa kendi doktorum neden alttan muayene etmedi? Teklif dahi etmedi, ebe neden haftanız küçük alttan muayene edemem dedi? Ebe mi iş bilmiyordu,benim kendi doktorum mu bilmiyor? Bence hiçbir doktora ya da hiç kimseye tamam deme gibi bi zorunluluğum yok, bunu zorunluluk olarak görmeniz garibime gidiyor, yukarıda birisi de diyor ki madem siz daha çok biliyorsunuz o zaman hastaneye gitmiceksiniz doktora gitmiceksiniz falan filan iyi de, ben doktoru tanımıyorum, hakkında herhangi bir bilgim yok, o an bana güven vermemiş.. kendimi teslim etmek istemedim ve bence bu düşünce çok normal. Almanya’da doğumla ilgili herhangi bir bilgim yok fakat okuduysanız yukarıda alttan muayene sonrasında suyu gelen , ya da bebeğini kaybedenler olmuş, yani bi yerlerde insanlar olumsuz şeyler yaşayabiliyorlar