filialunae yani herkes farklı bi şey söylüyor ben bunun ilimini okumadım ki internetten ne okuyorsam, sizlerden ne öğreniyorsam o bendeki, doktorların hiçbiri aynı görüşte olmuyo çoğu zaman, kendi doktorum neden gerekli görmedi mesela ya da gece acildeki ebe neden haftanız küçük alttan muayene edemem deyip gönderirken farklı bi acilin doktoru alttan muayene etmek istedi, belki doğru olan oydu belki değildi bilmiyorum hissiyat olarak yaptırmak istemedim o istek gelmedi belki çok güler yüzlü olsaydı rahatlatıcı cümleler kursaydı geri çeviremezdim ama diyorum ki her şey Allahtan,belki de gerçekten dün gece beni o doktorun muayene etmemesi gerekiyordu, ultrasondan baktı ve uzun süre bastırarak baktı canımı da yaktı yani anlamadığı da belliydi sadece baktı ve bana hiçbir şey söylemedi ben sordum içim titreye titreye iyi mi diye sorabildim sadece böyle doktor olmasın ya