DuyguKays hayır tabiiki de hiç alakası bile yok inanın, en doğal hakkınız. Doktor sizi tedirgin etmiş ve güvenmemekte bence çok haklısınız, sonuçta sürekli açıp her dakika muayene yaptırmıyoruz evet sağlık sonuçta, tıp söz konusuyken ayıp da olmaz bunu de hepimiz çok şükür biliyoruz ama her zaman o kadar kolay olmayabiliyor, hele bir de doktor güven vermediyse. Zaten bir de korkuyla, endişeyle gitmişsiniz, böyle bir tavır da görünce çok normal olduğunu düşünüyorum ben kendinizi hiç suçlamayın. Şükürler olsun siz de bebek de iyisiniz önemli olan da bu zaten 🙏🏼😊