Mucize_24 Benim adetim normalde 34-35. günde oluyor. Bugün 29. gün adet olacakmış gibi kasıklarımda ağrı var. İç çamaşırıma da küçük küçük kahverengi tanecikler gelmiş. Umarım adet olmam
LamiyaCetinkaya Minikmucize13 bat 19 Haziran, belirtiler var ama bilmiyorum şuan umudum da yok açıkçası 🥲
Cigdm Mamacitaa95 ovulasyon testi kulansaydin keşke önemli olan yumurtalara ve catalma günü onları degerlendirirdin
LamiyaCetinkaya Eda_1 kramp, sivilcelenme, ara sıra gelen mide bulantısı, yoğun akıntı vs var ama bakıcaz🥲🥲
noble1 LamiyaCetinkaya test yapacaktınız hergün ? Bıraktınız mı🤣 ben başladım her gün tste negatif .. bat17
LamiyaCetinkaya noble1 kız negatifi gördükçe canım sıkıldı boş verdim ya 😂 Dur gerçi doğru diyorsun erken başlamıştım ondan negatif olabilir, kocayı darlayayım da test alsın sksjsjsj
LamiyaCetinkaya Eda_1 göğüs hassasiyeti bende yok oğlumu sütten keseli birkaç ay oldu acaba ondan mı alışık göğüsler bilmiyorum 😂 elimde bir test var bat 19 acaba yarın yapsam mı ?
balbadem1 Minikmucize13 bat 13 normalde ama geç yumurtladım haziran 4 dü çatlama da 5i memelerim coştu normalde adet öncesi de ağrır da şimdi de fena ya regl geliyor yada beybi offf