Minikmucize13 2 gün geçmiş test yapmadın mııı benim de kasıklarım ağrıyor ya kist var ya da hamilelik 🥹
balbadem1 noble1 yok henüz yapmadım pazartesiye kadar beklicem inşallah 14 gün oluyor çatmadan sonra varsa çıkar
LamiyaCetinkaya Annevekizi Of en azından seninki çıksın da moral olsun be, pozitif şeylere ihtiyacım var ❤️
Tugce-12 Benimde normalde 19unda olmam gerekiyor dün akşam kahverengi akıntım oldu devamı uok az az pembe peçeteye geldi o da kesildi çok tuhaf bir durumdayım bu durumu yaşayan bilen var mı kızlar
Cigdm Birdemet95 Birdemet95 LamiyaCetinkaya Tugce-12 Kızlar benim 19 u bat test yaptım böyle çıktı kurudukca daha belirgin oldu diğer turlu resim çekince belli olmuyordu bekledim resim çekmek için umutlanmalimiyim https://www.hizliresim.com/gee2sts
Birdemet95 Cigdm umudun hep olsun 🌸 ama test yapmaya devam et bugün yaptıysan pazartesi tekrar yap mesela daha koyuysa vardır muhtemelen 🥰