Mamacitaa95 test yapmamaya dayana biliyorsan ne güzel ben sabırsızim , benimde 18 i yaptım negatir erken daha sanırım , ben bu ay femarada kulandim ama aksilik oldu doktor izne ayrıldı bulunduğum bolgecekide gorevlendirmeyle gitmişti yumurta takibi catlaama iğnesi yapamadım doktor ben istekliyim diye vermişti önemli değil dedi çatlama iğnesi çatlar dedi bakalim