Benim gebeliğim 6 haftasında bugün öğrendim bundan önce bir belirsizlik bardı geç döllenme denilmişti. 5 gündür lekelenme ve kanamam var cumartesi ve bugün acile gittim gebe olduğumu öğrendiğimde kese görünmemişti ama keseyi be bebeğimi gördüm bugün kalbi atmaya başlamış, bugün bir anda başım döndü gözüme perde indi sanki elim ve ayaklarım hissizleşti bayılacak gibi oldum zar zor eşimi aradım işinden çıkıp geldi ambulansı aramış onlar geldi tansiyonuma baktılar 9 a 5 çıktı tuzlu ayran yaptılar yavaş yavaş kendime geldim, ardından tekrar acile gittim düşük riski olduğunu söylediler. Halsizler ve çabuk yorulma uykusuzluk sürekli uykulu hissediyorum, göğüs hassasiyetim var, belim ağrıyor ve kasıklarıma kramplar giriyor, geceleri uykuda kendimden geçiyorum normalden farklı bir uyku yaşıyorum ve midem bulanıyor sürekli. Acilde alel acele bakıyorlar doğum servisinde yarın randevum vardı kadın doğumda aklımdaki bütün soruları ve sorunları inşeAllah hayırlısıyla sağ Salim kocamıza almayı nasip etsin Rabbim bu belirsizlik çok zor gerçekten,