KbrEmr21 Kader_sezer benim de öyle 6haftalık hamileyim uykum biraz fazlalaşmaya başladı yemeklerden sonra daha çok
NURGUL97 Bahar03_ doktora gittiniz mi ultrasonda gördünüz mü canım ? Benimde 4+1 uygulamaya göre. Haftaya 20sinde doktor kontrolüm var, görürmüyüz acaba erken mi davrandım randevü için🤷🏻♀️
Sehadet_38 Kader_sezer ay bende de tam tersi oldu 5+3 haftalık hamileyim hiç uykum gelmiyor çok enerjiğim 😂
Mnsasl Benimde daha çok yeni kızlar. Doktora gittim kesem göründü ama bebek net görünmedi çok küçüktü. Kaç haftalık olduğumu söylemediler tekrar gidicem. Şiddetli kasık ağrılarım oluyor özellikle ayağa kalkınca , normal mi? Sizde de oluyor mu?
Bobo1313 7+3 inanılmaz mide yanması açlık halsizlik uyku ve baş dönmesi. Başka bişey kalmadı zaten maşallah 😃 3 yaşında oğlum var yoksa bütün gün uyurdum sanırım
Tugce45 Bsrblr benim de aynısı oldu adet geçikmesinden 2 hafta önce başladı bulantı 7 haftalık hala aynı çok zor miğdem hep boğazımda sanki hiç bir şey yemek istemiyorum yediğim herşeyden tiksiniyorum çok halsizim
Eses-95 Kader_sezer 6+0′ım. Özellikle birkaç gündür hiç halim yok hep uyuyorum,oturasım bile gelmiyor valla.Hiçbir şey yapmak istemiyorum😪 İştahım da müthiş açık
Seda2456 Bende daha yeni öğrendim.beta HCG 440.kese felan hicbirsey görünmedi.stresliyim aslında biraz.kotu şeyler yaşamaktan korkuyorum
elifyrt1923 Bbuusra Seda2456 canım kesen 4_5 gün sonra gözükür inşallah hiç endişelenme çünkü kesenin gözükmesi için değerinin 1500 ü bulması gerek kalp atimida kesenin gözükmesi in üstünden bir hafta on gün sonraya denk geliyor yani aslında sabredebilirsen iki hafta sonra gitsen hepsini bir anda ogrenirsin 🥰