Kader_sezer ben şuan 11. Haftamdayım. O haftalardaki yorgunluk halsizlik sürekli uyuma isteği bende hamile kaldığımı öğrenmeden önce başlamıştı. Hatta ilk hamilelik belirtim uyku oldu benim :) mide bulantısı bugüne kadar hiç yaşamadım umarım bundan sonra da olmaz daha 🙏🏼 şuan o haftalara göre bir tık daha enerjim geldi daha iyi hissediyorum en azından. Ben ilk haftalarımı yani 4-5-6. haftamı çok karın ve bel ağrılı geçirdim, çok şükür şuan daha iyiyim. Sadece şişkinlik problemim var, yediklerimi sindiremiyorum rahatça. Ve karnımın büyümesi rahimden mi, yoksa şişkinliğimden mi onu ayırt edemiyorum sadece 😅 herkese sağlıklı bir süreç diliyorum 🙏🏼