MelodyFairy canım benim Rabbim hayırlısı sağlıklı şekilde kucağını doldursun beni hatırladın mı bilmiyorum bende bebek istiyordum bir yıldır olmuyordu bu programı yükleyip siliyordum sürekli en son dedim ya saldım artık diye ben ne zaman tamam ya nasip değilmiş dedim kafamda bıraktım günler öncesinden test yapmadım beklentiye girmedim rahat bir şekilde ilişki yaşadım o ay hamile kaldım ve o kadar garip ki ben ay doktora da gittim ne kanda ne idrarda ne de ultrason da çıkmadı kist ve iltihap var dediler bende soğan kürleri vs yapmıştım adetim üç gün geçti ama hiç
ihtimal vermiyorum ya test dahi yapmadım emara girecektim kardeşim test aldı geldi belli olmaz diye bir yaptım ki var şükürler olsun eğer Allah nasip edecekse biz ne yaparsak yapalım nasibi varsa geliyor işte şu an sonsuz şükürler olsun hamileyim sana tavsiyem rahat ol çünkü vücut strese girdiğinde beklentiye girdiğinde bir hormon salgılıyormuş oda bebeğin olmasına engelmiş