Düzenli regl olanlara imreniyorum gerçekten ya 🥹 kistim yok herhangi bir sağlık problemim yok ama düzeninde gitmiyor bir türlü regl tarihim😭 nolcak böyle ya bilmiyorum 🤔 doktorum regl olunca gel demişti regl bekliyorummm ne zaman olurum acaba 😒 bugünler de bekliyorum ama 😂Allah biliyor artık 😌yarın yine bir test patlataym ben 😂 umarım regl olup doktora gitmek değil de pozitif görüp gitmek nasip olur aminnn🤲
Var mı düzensiz adet olan hemen gebe kalan ? Yada direk doktorum ilaç verip iğne olayına girer mi regl olup gidersem? Nasıl yollar izlediniz neler yaptınız?