Arkadaşlar ben de pcosluyum 21. veya 22. gün mutlaka yumurtluyordum her ay, defalarca takip yaptım hem evde pozitifi görüp hem de doktora gidip konfirme ettirdim evet yumurtluyordum ama defalarca denemeye bebek olmadı. En son HSG , sperm analizi vs hepsi normal çıkınca doktor pcoslulara en iyi gelen femara ilacını verdi adetin 3. günü, toplamda 5 gün kullandıktan sonra 3 gün bekle ve kontrole gel dedi, şehir dışında olduğum için ekstra bi gün de fazladan gidemedim, kontrole gittiğimde 1 yumurta olmuştu, femara klomene göre daha az yumurta oluşmasını sağlıyor ama bebek için 1 yumurta yeterli o yüzden daha kaliteli yumurta olduğunu düşünüyorum. Çatlatma iğnesi olan ovitrelle i yapmamız için ertesi gün de kontrole gel dedi, gittim bugün tam olmuş yarın ovitrelle i evde yap dedi, ama bence geç kaldık fazla büyüdü yumurta, iğneden 36 saat sonra ilişki ve sonrasında ne kadar istersen devam et dedi, ama iğneden 3 gün sonra kocaman beyaz bir akıntı geldi ve ben bebek oldu sandım ama tutmamış malesef. femarayı ilk ay kullandığımda çok baş ağrısı yapmıştı, öncesinde doktorun yanında ağlamıştım ve bana kızmıştı, antidepresan yazarım sana bak deyince ya ben çok mutlu başarılı bi kadınım böyle şeylere hiç ihtiyaç duymadım ki ama 1 yıldır olmuyor bu normal mi sizce deyince ya nasip diye bir şey var değil mi henüz zamanın gelmemiş demek ki böyle bak biz elimizden geleni yapalım dedi. Peki ne zamana kadar uğraşacağız dedim, ben derim ki önce yumurtlama ilacı ve çatlatma iğnesiyle olmadı aşılamayla 6 aya kadar deneyelim olmazsa tüp bebeğe yönlendiririm ama şu kafanı bi rahatlat dedi. Beni Antidepresanlık görmesi zoruma gitti ben de saldım kendimi. Her adet olduğunuzda bebek olmadı diye ağlamayın benim gibi, aksine o gün yeni ayın yumurtası seçilip olgunlaşması için salınıyor, yani yeni bebeğin ilk günü adet🥰 ben böyle düşününce mutlu olmaya ve hevesle yeni aya başlamaya başladım. İkinci ay yine femarayı adetin 3. Günü 5 gün kullanıp bu sefer sadece 2 gün bekleyip kontrole gittim yumurtam olmuştu, ertesi gün de kontole gittim bugün çatlatma iğneni yapabilirsin dedi, ama eşimin evde olacağı saatlere bebek deneme saati uymuyordu o zaman daha geç saatte yap yani dene bakalım deyince, içime kurt düştü hemen iğneyi yapmalıyım bu sefer bekletince yumurtam eskiyor diye hissettim ve koşa koşa iğne almaya gittim, hemen yaptık. Eşim bebek yapmak için gece gece nöbetten çıkıp eve geldi😂😂 ve Allah nasip etti oldu çok şükür 🥹🥰 2. Kullanımda hiç başım ağrımadı. Hanımlar bunları niye yazdım, bana yumurtluyorsun gebe kalırsın ama uzun sürebilir demişti doktor ama ben defalarca yumurtlamamı yakaladığım ve defalarca denediğim halde gebe kalamadım çünkü anladım ki yumurta 21 22. gün olgunlaşıyorsa eskiyor ve bebek olmuyor. Ben femarayı niye veriyorsunuz ki ben zaten yumurtluyorum dediğimde erken yumurtlatacağız dedi, ve ben 12. Gün yumurtladım ve gebe kaldım. Pcos olmayanlarda genelde 12-14. günlerde yumurtlar ya hani, işte bu ilaçla yumurtanın en uygun zaman aralığında olgunlaşmasını sağlıyorlar. Hepinize bol şans 🥰