FKRKS29 Deletedmom_79 nssil Bi akıntı olabiliyormuş acaba beb dün kullanmaya başladım sarı akıntı olmaya başladı o yüzden mi acaba 🤭
Ebru_20 Deletedmom_79 en güzeli hele ki hamilelikte çok gerekli bence bende gün içerisinde rahatsız olursam değiştiriyorum
Eymenmoms Deletedmom_79 banda yazı ama ben fitil istemedim hergün sabah akşam koyamam hap şeklinde Onan’ı istedim onu kullanıyorum
muhammedd Deletedmom_79 benimde enfeksiyon vardı ama önceki gittiğimde çıkmıştı onun içinde iyi olur demekki
Azraa33 Deletedmom_79 bende kullanıyorum gece 3 adet fitil aynı anda koldanda Protestan ine yapıyorum kanamaya düşüğe karşı
Zlyh3057 Ben de kullandım, ecoprin kullandığım için kesenin etrafında kanamam olmuş, doktorum progestan verdi günde 1 kez kullanıyorum, 9+1 deyiz hâlâ devam ediyorum.
FKRKS29 Deletedmom_79 banada yazdı günde 1 tane alıyorum. Vajinadan fitil yada ağızdan alınıyor alınıyor ben ağızdan alıyorum uyku yapıyor sadece o kadar
tlhmrv dudaktan_kalbe25 doğru canım 12 hafta kulladim bıraktım şimdi 24. Hafta hala mantar var o sürekli ıslaklık yaptığı için sanırım mantar oluyo
dudaktan_kalbe25 tlhmrv tlhmrv nasıl geciyor peki galiba bana da igneyi bıraktırıp fitil verecek die düsünüyprum
Kpkpkp91 Deletedmom_79 bana ilk gittiğim doktor vermişti. Daha 5 haftalık hamileydim ama kesenin içini görememişti. Sonrasında anlaştığım hastane doktoru bıraktırdı. Hatta yan etkileri cok fazla olur bu ilacın demişti