FKRKS29 keseyi gördü ama kalp atışını alamamıştı. Dış gebelik olabilir demişti. Erken teşhiste göremiyorlar bazen. 2 cok acele etmeden, panik olmadan beklemek gerekiyor. Biz 2 hafta doktor araştırıp, 7 haftalıklıkken baska bir doktora gittik. O zaman bıraktırdı doktorum. Ama ben ağız yoluyla kullandım.