muhammedd Deletedmom_79 bende kullanıyorum birde haftada 1 iğne yazdı size ne için yazdı benim kanama vardı
Gulsengoksun Deletedmom_79 o hem ağızdan hemde vajinadan kullanılabiliyor. Ben içiyorum günde 1 tane gece yatmadan önce.
Deletedmom_79 --alperen-2023-- enfeksiyon için yazdı bana size ne için yazmıştı? Yan etki falan oldu mu? umudumsun35
umudumsun35 Deletedmom_79 benim tüp bebek olduğu verildi.yan etki olmadı.zatn progestanı fitil olarak kullanmak daha yararlı.hap olarak kullanılması yan etki yapabiliyormuş.
muhammedd Deletedmom_79 benimde enfeksiyon vardı ama önceki gittiğimde çıkmıştı onun içinde iyi olur demekki
tlhmrv dudaktan_kalbe25 doğru canım 12 hafta kulladim bıraktım şimdi 24. Hafta hala mantar var o sürekli ıslaklık yaptığı için sanırım mantar oluyo
Ebru_20 Deletedmom_79 ben fitil kullanıyorum 24+3 oldum tüp bebek tedavisi gördüğüm için hamilelikten önce kullanmaya başladım sadece fitilden sonra akıntı oluyor
Tugba_A_d Deletedmom_79 bende kullandım malesef iğrenç kokusu var fitille düşük riskini engelleyemedik malesef 1 ay boyunca günde 2 ampulü 1 enjeksiyonla birleştirip vurunmak zorunda kaldım şuan düşük riski yerine erken doğum riski aldı yerini
Ebru_20 Deletedmom_79 akıntı oludugu için pet kullanımını önerilmiyor ve her gün iç camaşırı değişimi öneriliyor