Deletedmom_85 teşekkür ederim cnm öncelikle. Ben 5 haziran da transfer oldum 5ci gün dondurulmuş embriyoydu. Hiç belirttim yoktu hc bsey hissetmiyordum hatta tutmadı diye düşündüm bende. Trasnferimin 6cı günü doğum günümdü yani dün Allah a çok dua ettim Allah m bebeğim benimleyse eğer dogum günümde bana hediye olarak ver Bi işaret gönder dedim. Ve içime bişey düştü o an test yapmak istedim yaptım çizgiyi gördüm inanamadım gittim Bi tane daha aldım başka marka onu da yaptım oda çıktı ikinci çizgi bugın gidip kan verdim hemen normalde bugun kan günüm diil daha bugun 7ci günüm trasnferimin ama dogum günü hediyesi olarak o kdr çok istedim ki benimle olmasını dayanamadım test verdim 🥹🥹🥹🙏🙏🙏