Kelebekl Sinemarya58 aynen sağlık ocakları sıkıntı malesef aciller de almıyor özel de Bi ton para alıyor resmen
Sinemarya58 Kelebekl kesinlikle bende kalp atışı için özele gideceğim ama emin olamadan gitmek istemiyorum çünkü gerçekten fiyatlar çok artmış
Kelebekl Anonimdenim tüp bebek canım ama normal adetime 2 gün var ama adetimi vaz almıyoruz ne yazık ki ilaçlardan dolayı zaten adet olamam
Kelebekl Sinemarya58 aynen öyle bende kesinleşirse en son özele devam edeceğim kanları falan şimdilik sağlık ocağında vercem
Aysemert12 Kelebekl darısı bize inşallah 🫶🏻 çok dikkat edin ilk 3 ay çok önemli birde iki gün sonra tekrarlayın kan testini Allah sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin 🥹❤️
Sinemarya58 Kelebekl en güzeli ilk kızımda gitmediğime çok pişman oldum çünkü ikizmiş ve devlet bunu anlamadı 13 haftalıkken cinsiyet öğrenmek için gittiğimde doktor fark etti ikiz olduğunu ve çok geç kalınmıştı birisi ölmüştü
Kelebekl Sinemarya58 Ay çok üzüldüm. Evet doktor çok önemli ben beta takibi için kesinleşene kdr sağlık ocağına gidicem sonra direk Allah nasip ederse inş özelde devam edeceğim
Minikmucizelere Eslemim34 saglik ocaginda verdiginizde barkodu cekin bi dahaki sefere o zaman googleden tc ve barkodu yazarak bakabiirsiniz😊
Mcg21 Kelebekl gebesin canım hayırlı olsun daha küçük belli o yüzden değerin düşük kadın doğum doktoruna başvur onlar seni yönlendirir 🙏🏻
Kelebekl Mcg21 kendi doktorumla Bi görüşeyim o nasıl ilerlemem gerekirse yönlendirir zaten çünkü baya Bi ilaç kullanıyorum ne zaman Bırak der ne zmna kdr kullan der bilmiyorum açıkçası o yüzden kendi doktorumla devam edeceğim şuan
Sinemarya58 Kelebekl sizin adınıza da çok sevindim gerçek Rabbim tamamını erdirsin inşallah ilk bebek mi olacak