Kelebekl evet ilk gün beta 453 dü sonra 1033 çıktı bugün tekrar kan verdim 1389 lü birşey söyledi doktor ama artış az gibi geldi ama özellikle artışı nasıl dedim iyi dedi çok ilgisizdi aile hekimi kendi aile hekimim izinliymiş bugün başlası baktı onun yerine telefon ile konuştum çok anlaşılmadı sesi telefonda çok tedirgin oldum