sevvallciim kuzucuk normal de değer 25’ten yukarıysa kesin gebeliktir sende de yüksek ama daha çok yeni bir hafta sonra tekrar baktırırsın daha yüksek çıkar hayırlı olsun şimdideen❤️
Kelebekl Sinemarya58 Google devlet hastanesi laboratuvar sonuçları yazdım ilk sayfaya girdim ordan tcyle baktım cnm
Sinemarya58 Kelebekl yaptım çıkmadı aslında sağlık Ocağı bir rakam söyledi aradım ama kalabalıkta anlayamadım e nabıza düşmedi çok merak ediyorum
Kelebekl Sinemarya58 bende çoo merak ettim e nabıza düşmedi aradım aile hekimin bugun düşmez artık yarına dedi bende dayanamadım Google da araştırdım tcyle baktım sonuca hangi şehirdeyseniz oranın devlet hastanesinin sitesine girip deneyin Bi isterseniz
Sinemarya58 Kelebekl denedim fakat gözükmüyor acaba telefon ile alakası var mı iPhone’lerde bazı siteler gözükmüyor ama bilemedim
Kelebekl Sinemarya58 belki olabilir bilmiyorum ki. E nabız a neden düşmüyor ki anlamıyorum mesai saati geçti doktoruma da atmak istemedim bu saatte rahatsız etmek istemedim yarın atıcam artık yarın e nabız a da düşmüş olur zaten heralde
Sinemarya58 Kelebekl benim ilk verdiğim 3 gün sonra düştü resmen bende anlamıyorum madem düşmeyecek neden var sistem
Kelebekl Sinemarya58 aynen sağlık ocakları sıkıntı malesef aciller de almıyor özel de Bi ton para alıyor resmen