Cidemu Melissaykn0 bende 7 haftalık hamileyim. Kalp atışını duyduk. Çok güzel bir duygu. Benimde bir belirtim yok. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. İçinize ferah tutun.
Ayccan15m Melissaykn0 bende 5+4 haftalik hala doktora girmedim haftaya gideceğim inşallah 2ci hamileyim 😊 ilk hamileyimden çok farklı 🙂
mbetuly Melissaykn0 6+0 suan. Bugün akşam mide bulantım kasık ağrım çok egilip kalkamiyorum normal mi ya
sewcan- Bu donemin hamileleri cok sansli sanirim hic bir belirti olmadan cok sukur 7 haftalik olmusuz bilesag salim kucagimiza alalim insallah kizlar
myprincessgirl Bende 7+5 ama bir hafta geç döllenme olmuş cuma kalp atışı için randevumuz var inşallah duyarız Allah’ın izniyle🙏🏼 çok heyecanlıyım fazla bir belirtim yok mide bulantımda başlamadı ☺️♥️
Ilba_34 Melissaykn0 amin inşALLAH rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguları.. ikiz gebeliğim oluşmuş ama biri maalesef gelişimini durdurmuş kaybolan ikiz sendromu diyorlarmış ama diğer bebeğim Sağlıklı rabbim bağışladı onu bize ❤️
Flycy Ben de 5+4 🥰 sabah uyandığım zaman hafif bulantım oluyo onun haricinde bulantım yok ama ayın 8inde öğrendim gebe olduğumu.3 gündür hattı sayılır şekilde sol kasık ağrım var 🥺 cuma günü kontrole gidicem 6 hafta olmuş olucak. Bakalım kalp atışı için erken mi bilemedim 🙈
minikinsantanesi Melissaykn0 merhaba 6+6 yız şuan Salı günü kalp atışını dinledim bebeğimi gördüm çok şükür mide bulantım oluyo ilaç kullanıyorum bel ağrısı kasık ağrısı oluyor ve hatta cuma günü lekelenme yaşadım hemen doktora gittim şükür bi sorun yok dedi lekelenme bitti ama bel ağrısına devam bebeğim iyi olsun seve seve çekerim 🤭 ki üstelik hergğn birsürü ilaç ve iğne kullanıyorum her vurduğumda bir gün daha yaklaşıyorum miniğime rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Meralmert Melissaykn0 bende 7. Haftadayim hiçbir belirtim yok hamile gibi de hissetmiyorum doktoruma sordum normal dedi. Genelde göğüs hassasiyetim vardı bugün o da azaldı sanki bilemedim
Zlyh3057 Biz de 9+1 olduk , 7 haftalıkken kalp atışını dinledik 🥰 çok şükür hamilelik belirtisi olarak mide bulantım olmadı, sadece göğüslerim hassaslaştı biraz, onun dışında iyiyiz sağlıklıyız inşallah 😇