Melissaykn0 6-7 haftalık hamişşler nasılsınız nasıl gidiyor hamileliğiniz 🙈 Biz keseyi gördük ama kalp atışını daha doktor dinletmedi🥺 Çok korkularım var hiç bir belirtim de yok. Sizde durumlar nasıl?
YuvarlanamayanPaanda Melissaykn0 8+2 perşembe kalbini dinlemeye gideceğim inşallah normalde geçem hafta gel dedi dr ben biraz geç gitmek istedim
Kbr_sn Melissaykn0 6+2 kese var yolk var kalp atışını duymadım 10 gün sonra tekrar gitc ilk hafta bulantı oldu bu aralar hiç bsy yok sadece yorgun ve uykuluyum 😴
Cidemu Melissaykn0 bende 7 haftalık hamileyim. Kalp atışını duyduk. Çok güzel bir duygu. Benimde bir belirtim yok. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. İçinize ferah tutun.
dudaktan_kalbe25 Melissaykn0 4+3 daha cok yeni☺️ o tarz deilde kasıklarımda ara ara agrı oluyor adet sansınıcı gibi 🤦🏻♀️
Ilba_34 Melissaykn0 amin inşALLAH rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguları.. ikiz gebeliğim oluşmuş ama biri maalesef gelişimini durdurmuş kaybolan ikiz sendromu diyorlarmış ama diğer bebeğim Sağlıklı rabbim bağışladı onu bize ❤️
Mavim Melissaykn0 ben tüp bebekle hamile kaldım. Kasık ağrım vardı . 5. Gün embriyosu transfer edildi.
Melissaykn0 Seyma0101 benim son adet tarihim 20 Nisan tam olarak kaç haftalık oluyorum ben hiç anlamam 😅