Cimcat Melissaykn0 merhaba 🌼9+5 iz bugün 🤗 7+6 kalp atışını duyduk vajinal , yarında kontrolümüz var. Benim çok bulantılı geçiyor 🥹
Blueberry0 Melissaykn0 10+3 haftalığız dr gayet sağlıklı dedi kalbini iki kez duydum 😊 aşırı mide bulantılarım var her an midem ağzıma geliyor sanki o yüzden de hep evdeyim maalesef hiçbir yere çıkamıyorum 😕
Kubraadana3501 minikinsantanesi bendr kullanıyorum daha once dusuk mu yaptiniz bu igne kanamaa yapar diye cok korkuyorum
minikinsantanesi Kubraadana3501 bir düşük bir dış gebeliğim oldu kan pıhtılaşması çoktı o yüzden kullanıyorum perşembe gecesinden cumartesi gündüze kadar lekelenmem oldu doktora gittim bebek iyi dedi dün gece gene geldi ne yapıcam bilmiyorum
Kubraadana3501 minikinsantanesi allah yardim etsin niye acaba lekelenme yapti ki igneyi keselim felan dedi mi
minikinsantanesi Seyma0101 kan değerlerim 2 kat artmadı büyük ultrasona girdim kese oluşmamıştı tüplerde kalmıştı bebek kürtaj oldum
minikinsantanesi Kubraadana3501 bugün tekrar gittim aspirini kesti iğneyi 1 gün vurup bi gün vurma dedi progestan fitil kullanıyordum iğneye çevirdi bebeğimi gördük çok şükür iyi dedi
Mavim Melissaykn0 ben tüp bebekle hamile kaldım. Kasık ağrım vardı . 5. Gün embriyosu transfer edildi.
Kubraadana3501 minikinsantanesi inslalah dahada iyi olursun igne 1 gun yap 1 yapma oluyo mu oyle etkisi yani
Aslananasi Melissaykn0 ay ikinci gebeliğim ilk gibi heyecanlıyım 😂 daha 5 hafta falan dedi tam bilmiyorum. Sat bilmiyorum çünkü 😔 haftaya gelin bakalım kalp atışı duyacak mıyız dedi. Keseyi gördük bakalım heyecanlıyız 🥹
minikinsantanesi Kubraadana3501 bende çok fazla yoktur pıhtılaşma zaten ama bilmiyorum demekki faydası olurmuş bakalım
Haticeksmz Melissaykn0 Benim daha çok yeni uygulamaya göre 3+4 gösteriyor pazartesi kan verdim 450 çıktı yarın yine vereceğim ilk gebelik