Suyldz06 Masalada 30 normalde ama 4 hafta geriden geliyor bebek. 26-27 falan diyebiliriz. Kontrole gidemedim daha baktıramadm suan için ama tahmnm bu yönde
Masalada Suyldz06 banada ölür dediler umudumu hiç yitirme dim bişey de olmadı suyum az olmasına rağmen 39+4 de doğurdum 15 günlük olduk bebiş biraz minyon sadece😍
Suyldz06 Bebek90 gelişimi ve suyu biraz düzene girdi. Havuc suyu karpuz tükettim. Bolca dua ile suan daha iyi gibiyiz.
Gamzeee111 Suyldz06 26 haftalık doğum yaptım 1 hafta yaşadı 🥹🥹 Allah isterse her şey olur tabi sıkmayın canınızı inşallah iyi olur 🙏
avakadominigi Suyldz06 inşallah en azından bir süre daha karnınızda tutarsınız maşallah yaşam sınırını geçmiş bile şükür