Canım güzel anneler, inşallah hepimiz sağ salim bebeklerinizi kucağınıza alırsınız. Ben de 20 haftalıkken suyum azaldığı için doğum yaptım, küçük kelebek oğlum bir gün bile yaşayamadı. Çok ağladım, herkesten uzaklaştım, acısını bir ömür içimde yaşayacağım ama sonra kabullendim, kendi kendime dedim ki, ben oğlumu kucağımda büyütemedim ama kalbimde büyütebilirim. Şuan 16+2 hamileyim. Bütün bebekler sağ salim doğsunlar inşallah