usenmedimyaptimbirvelet ben 27 haftalık doğum yaptım 2 gün yaşadı oğlumu kaybettim canım. Serklajliydim 1 hafta arayla 2 kere serklaj oldum, normal dogim sancıları çektim hastanede sancılarım kesilmedi serklaj dikişleri rahimimi yırtmaya başladığı için kanamam başladı acil sezaryene alındım 2 buçuk saate yakın sürdü ameliyatım çok kanama olmuş zor durdurmus doktor falan o sebeple 1 sene kesin 2 sene bana sorarsan bekleyin vücudun kendini iyice toparlasin dedi doktorum o yüzden