Kızlar kahverengi leke hamilelik belirtisi mi? Geçen cuma günü leke geldi regl oldum zannettim ped taktım fakat artmıyor ha bire az bir leke geliyor ben onu doğumdan sonra regl düzenide şaştı diye çok üstünde durmadım biri yazmıs hamilelik olmasından korkuyorum diye benim başımada geldi test yaptırmak istemiyorum çünkü bebeğim daha 4 aylık test yaptırırsam kocamı öldürürüm çünkü offf bari şey diyin doğumdan sonra regl öyle oluyor diye rahatlatın nolur ya???!!??? Kafayı yerim başka hiçbir belirti yok hoş bebeğime hamileykende belirtim yoktu 🤯🤯🤯🤯